Naprawa i programowanie sterownikow samochodowych


Montaż czujników parkowania i cofania od 150 zł

Czujniki parkowania i kamery cofania to jedne z bardziej przydatnych urządzeń w samochodzie, niebędących jedynie sezonową zabawką. To sprzęt, który w codziennym tłoku i uzytkowaniu samochodu jest niezbędny każdemu kierowcy. Pozwala bowiem ograniczyć ryzyko drobnych stłuczek czy zarysowań karoserii podczas wykonywania manewrów.

W naszej ofercie zapewniamy zakup i montaż wszystkich modeli czujników parkowania najlepiej dopasowanych do danego modelu samochodu oraz preferencji kierowcy.

Zakres usług:

montaż czujników z dwoma, trzema, czteroma, sześcioma i ośmiu sensorami

montaż czujników w wersji z głośnikiem, wyświetlaczem lub wariant głośnik plus wyświetlacz

montaż czujników pod seryjny wyświetlacz

montaż kamer cofania z wyświetlaczem na ekranie LCD fabrycznego radia (bezpośrednio lub za pomocą interfejsów)

montaż wyświetlacza w formie lusterka wstecznego

montaż czujników z bezprzewodowym wyświetlaczem LCD

montaż elektromagnetycznych czujników parkowania

kompleksowy montaż czujników bądź kamer cofania z wymianą na nowe radio z wyświetlaczem LCD

 

Usuwanie DPF, wyłączanie filtra cząstek stałych od 600zł

  

Co to jest filtr DPF

Filtr cząstek stałych to element ukłau wydechowego, który ma pochłaniać sadzę wydzielaną podczas spalania oleju napędowego. Mimo niezaprzeczalnych zalet dla środowiska, jest to jeden z najbardziej awaryjnych elementów współczesnych silników diesla.

Usuwanie mechaniczne DPF, FAP

Fizyczne usunięcie filtra z układu wydechowego, to obecnie najskuteczniejsza metoda trwałego wyeliminowania problemu z filtrem DPF lub FAP. Program sterownika silnika jest poprawiany tak, aby czystość spalin została w miarę możliwości zachowana (zależy to od stanu technicznego silnika i jego wtryskiwaczy oraz od tego, jaką moc ma samochód i czy ma być w nim zastosowany chip tuning czy też nie). Oferujemy kompleksową usługę usunięcia uszkodzonego filtra z układu, oraz modyfikacji oprogramowania sterownika silnika. Cena usunięcia DPF i wyłączenia DPF w sterowniku silnika oraz usługi mechanicznej (wycięcia DPF z obudowy) są ustalane indywidualnie i uzależnione są od stopnia komplikacji układu, a także wybranego rozwiązania.

Emulator filtra DPF, FAP

Emulator DPF jest dostępny do niektórych modeli samochodów. W przypadkach szczególnych konieczny jest montaż emulatora filtra cząstek stałych - urządzenia elektronicznego, symulującego pracę filtra DPF, przy czym usunięcie DPF mechaniczne również musi być wykonane.

Regeneracja filtra DPF, naprawa DPF

Naprawa DPF jest możliwa o ile rdzeń filtra nie jest stopiony i zachował swoje właściwości. Regeneracja DPF i FAP polega na chemicznym rozpuszczeniu i wypłukaniu zawartości rdzenia i jego ponownym montażu po sprawdzeniu oporu przepływu jaki stawia. Regeneracja filtra cząstek stałych jest alternatywną usługą do mechanicznego usunięcia DPF (wycięcia DPF) i funkcjonowanie DPF zostaje zachowane.

 

Odlączenie zaworu EGR

Co to jest układ EGR i do czego to służy? Jak działa zawór recyrkulacji spalin? Czy warto go zaślepić i jakie to ma konsekwencje dla silnika? Z jakich powodów kierowcy decydują sie na usunięcie zaworu recyrkulacji spalin? Dlaczego odlączamy, zamiast zamontować nowy zawór?

Układ recyrkulacji spalin (EGR – od ang. Exhaust Gas Recirculation) – jest stosowanych w nowoczesnych pojazdach z silnikami spalinowymi tłokowymi. Jest to jeden z kilku układów stosowany w celu zmniejszenie zanieczyszczeń atmosfery przez pojazdy mechaniczne, w odpowiedzi na coraz bardziej rygorystyczne normy emisji szkodliwych składników spalin. Jego zadaniem jest wprowadzanie do komory spalania jednostki napędowej oprócz świeżej mieszanki paliwowo-powietrznej części wydzielanych spalin. Podstawowym atutem jego zastosowania jest ograniczenie zawartości niespalonych węglowodorów oraz tlenków azotu w spalinach. Inne korzyści to przyspieszenie odparowania paliwa poprzez jego podgrzanie, oraz obniżenie temperatury spalania ubogiej w tlen mieszanki paliwowo-powietrznej.

Jak pokazuje praktyka nie jest to jednak metoda zbyt skuteczna, ponieważ w komorze spalania jest wykorzystywana ściśle określona i uzależniona od obciążenia silnika ilość spalin. I tak odpowiednio, dla silników o zapłonie iskrowym wynosi około 15-25% objętości spalin o temperaturze 650oC, natomiast dla silników o zapłonie samoczynnym wprowadzanych jest około 30-45% objętości spalin, w temperaturze około 450oC, co niesie za sobą potrzebę montażu dodatkowej chłodniczki spalin. Reszta wydzielanych spalin i tak trafia do atmosfery powodując jej zanieczyszczenie.

Dużo lepsze wyniki ma zastosowanie recyrkulacji spalin jednak, jeśli chodzi o ograniczenie emisji tlenków azotu, poprzez obniżenie temperatury spalania ubogiej mieszanki, a tym samym nie stworzeniem warunków do ich powstawania. Dzieje się tak, ponieważ spaliny zastępują część tlenu, który normalnie występowałby w nadmiarze. Dodanie spalin do mieszanki powoduje także utlenianie pozostałych, wcześniej jedynie „poprzerywanych” łańcuchów węglowodorowych.

Istnieją dwa sposoby realizacji procesu recyrkulacji spalin – wewnętrzny i zewnętrzny.

Układ wewnętrzny jest rozwiązaniem rzadziej stosowanym. Polega ono na opóźnieniu domknięcia zaworów wydechowych, przy jednoczesnym otwarciu zaworów dolotowych. Recyrkulacja spalin odbywa się poprzez mieszanie się dostarczanej nowej mieszanki paliwowo powietrznej z pozostałym w komorze spalania gazami. Układy te mają zastosowanie w silnikach wysokoobrotowych, w których duży nacisk jest na utrzymanie wysokich parametrów zewnętrznych.

O wiele bardziej popularnym i skuteczniejszym procesem jest realizacja oparta na układzie zewnętrznym. W rozwiązaniu tym stosuje się specjalny zawór, który usytuowany jest na kolektorze wydechowym. Ma on za zadanie przekierować część spalin do układu ssącego. Praca zaworu steruje elektronika samochodu dobierając zakres jego otwarcia do aktualnie panujących warunków. Nowoczesne zawory wyposażone są w czujnik temperatury oraz układy określające ich stopień otwarcia.

Jak rozwiąnzać problem z odlączeniem EGR?

 Najlepszym rozwiązaniem jest ingerencja programowa w elektronikę (wyłączenie EGR w sterowniku realizuje się odczytując zawartość sterownika, modyfikując mapy wykonawcze i programując na nowo sterownik.) lub oszukanie sterownika silnika za pomocą układu elektronicznego z przekaźnikiem.

Cena od 350 zł

 

Adaptacja samochodow ze stanow dla europy

Zmiana ustawień nawigacji, Mili na Kilometry, stopni Fahrenheita na Celsjusza, zmiana ustawień radia ta wiele innych rzeczy.

 

 

 

 

 

 

 

Profesjonalne zabezpieczenie samochodu przed kradzieżą

- montaż alarmow samochodowych z modulem GSM

-  montaż blokad skrzyni biegów (Construct, Bear Lock)

- montaż mikroprocesorowych blokad antykradzieżowych

 

 

View the embedded image gallery online at:
http://real-auto.pl/elektronika#sigProGalleriae7abca4334

 

 

 

KOMPLEKSOWE WYCISZENIE SAMOCHODU

Pracujemy nad wszystkimi elementami mającymi wpływ na akustyczny komfort podróżowania - wyciszamy silnik, wyciszamy dźwięki docierające do kabiny przez drzwi / boki pojazdu, wyciszamy dźwięki z docierające z podwozia / szumy opon poprzez podłogę / bagażnik / nadkola, wyciszamy tapicerki wnętrza usuwając ich trzaski / skrzypienie / wibracje -> w efekcie otrzymujemy ogromną poprawę komfortu podróżowania - w aucie będzie tak cicho jak to tylko możliwe!

WYCISZENIE SILNIKA / PRZEGRODY - pracujemy nad obniżeniem hałasu generowanego przez jednostkę napędową poprzez wygłuszenie przegrody pomiędzy komorą silnika, a kabiną, eliminację rezonansów pod deską rozdzielczą oraz wibracji plastikowych elementów -> gwarantujemy , że silnik będzie znacznie mniej słyszalny - różnica może zaskoczyć wielu posiadaczy aut szczególnie z silnikami diesla!

WYCISZENIE PODWOZIA / BAGAŻNIKA - jeśli w kabinie pojawiają się męczące szumy czy delikatne buczenie, które wzmagają się wraz ze wzrostem prędkości jazdy bądź podczas jazdy droga o złej nawierzchni, a dochodzą spod podłogi bądź też z bagażnika wyeliminujemy je dokładnie wygłuszając te elementy nadwozia; szczególnie bagażnik i tylne nadkola traktowane są przez producentów "po macoszemu" więc można znacząco poprawić komfort podróży po złych drogach i szybkiej jazdy autostradą pracując nad w/w elementami!

WYCISZENIE DLA POPRAWY BRZMIENIA SYSTEMU AUDIO - w zasadzie dotyczy głównie drzwi, czyli miejsc, w których instalowane są głośniki; fabrycznie drzwi są chyba najsłabiej wytłumionymi elementami całego samochodu, a z racji funkcji jaką pełnią w systemie audio (są obudowami głośników) powinny być maksymalnie stabilne i wygłuszone; oprócz znakomitej poprawy brzmienia każdego systemu audio uzyskujemy znaczącą poprawę komfortu podróżowania poprzez zmniejszenie ilości hałasu docierającego z zewnątrz do wnętrza kabiny.

 

Naprawa liczników od 150 zł 

Montaż czujników parkowania i cofania od 150 zł

Nasza firma również zajmuje się naprawą i korektą liczników na wszystkie modeli samochodów
W razie potrzeby wymienimy niesprawne elementy na nowe, i poprawimy parametry
W przypadku wymiany starego licznika na nowy, lub w przypadku uszkodzenia oprogramowania profesjonalnie go skalibrujemy.
Najbardziej spotykane usterki w licznikach:

  • Uszkodzenie oprogramowania
  • Uszkodzenie wyświetlacza numerycznego
  • Nieprawidłowe wskaźniki

 

Ostatnio zmieniany wtorek, 31 maj 2016 11:34

Nasze atuty

  • nasze atuty

    - Profesjonalna obsługa na najwyższym poziomie

    - Bardzo duże doświadczenie w branże motoryzacyjnej

     - Nowoczesny sprzęt i narzędzia

    - Dobra lokalizacja

    - Konkuręcyjne ceny

Promocje

  • Promocje

     

    DO 31 SIERPNIA 2017 ROKU PRZYJEDŻ DO NAS I OTRZYMAJ RABAT 5% NA STALE.

    Dla firm:

    Zapraszamy firmy do wspólpracy.
    Wszystkie szczegóły dotyczące oferty dla umów ramowych ustalane indywidualnie.
    Info pod numerem 537 208 848

logo1

MASZ PYTANIA ? DZWOŃ

 

tel: +48 537 208 848
tel: +48 537 928 828

 

 

email: biuro@real-auto.pl 

ul. Antoniewska 2B
02-981 Warszawa

 

Real- Auto - Chip Tunning