Czy można i czy należy tuningować samochód z instalacją gazową? Ten temat był już chyba wałkowany na forum internetowym każdego portalu motoryzacyjnego, ale ponieważ temat połączenia LPG i tuningu ciągle wraca, postanowiliśmy zebrać istotne kwestie, oceny oraz opinie za i przeciw chip tuningowi aut z instalacją LPG.

Jeżeli tuning ma na celu wzrost mocy i momentu obrotowego, a nie tylko optymalizację pracy na gazie i zmniejszenie zużycia gazu, to reduktor musi mieć zapas pozwalający na zasilanie wzmocnionego silnika. Innymi słowy jeżeli mamy auto, powiedzmy 1,8 turbo 150 KM i modyfikujemy je na 180 KM to reduktor najlepiej żeby miał zapas i wystarczał na 180+ koni. Podobnie rzecz się ma z wtryskiwaczami gazowymi.

Klimatyzacja w samochodach przestała już być luksusowym dodatkiem. Coraz więcej pojazdów posiada seryjnie montowaną klimę, dzięki czemu możemy w upalne dni rozkoszować się orzeźwiającym podmuchem zimnego powietrza, tłoczonego przez dysze nawiewowe do wnętrza pojazdu. O klimatyzację trzeba jednak dbać, by sprawnie działała z nadejściem cieplejszych dni.

Teraz, kiedy na dworze robi się coraz cieplej, należy przypomnieć sobie o klimatyzacji. Niestety często na okres zimowy często zapominamy o używaniu klimy, co jest błędem. O tym układzie należy pamiętać przez cały rok. Choćby tylko z tego powodu, że różne mechanizmy czy całe urządzenia pozostawione na dłuższy okres w spoczynku, po ponownym uruchomieniu często zaczynają szwankować. W skład czynnika chłodzącego wypełniającego układ wchodzą specjalne środki smarne i konserwujące.

Należy używać klimatyzacji zimą

Dachy cabrio wymagają regularnej impregnacji. Oczyścimy i zaimpregnujemy powierzchnię dachu cabrio, aby jego wygląd był nieskazitelny przez cały sezon. Usługa dostosowana do dachów materiałowych i winylowych. Dzięki takiej ochronie dach samochodu znacząco mniej się brudzi, jest odporny na wilgoć, wspaniale odprowadza wodę oraz jest chroniony przed promieniami UV. Jeśli dach jest już wyblakły, to profesjonalnie zafarbujemy jego tkaninę i przywrócimy oryginalny, czarny wygląd. Najlepszą i najtrwalszą ochroną dachów cabrio jest zabezpieczenie ceramiczne.

Detailing reflektorów i lamp wykonanych z poliwęglanu: bezpieczeństwo i komfort podróżowania to priorytetowe kwestie na drodze. Niestety lampy, których klosze wykonane są z poliwęglanu szybciej niż szklane ulegają zmatowieniu i przebarwieniom ufundowanym przez promieniowanie UV.

Z tymi wadami również sobie radzimy i przywracamy dawną świeżość oryginalnym reflektorom, zabezpieczając ich powierzchnie powłoką ceramiczną na długi czas.

Delaling silnika
Oferujemy kompleksowe czyszczenie i zabezpieczenie komory silnika. Do tego celu używamy najdelikatniejszych dedykowanych środków, które w bezpieczny i skuteczny sposób czyści wszelkie zabrudzenia znajdujące się w komorze silnika. Przewody z tworzyw oraz gumy są zabezpieczane dedykowanymi środkami, co przedłuża ich żywotność, a także daje wspaniały efekt wizualny

Detailing wnętrza: dzięki najwyższej jakości środków czyszczących i zastosowaniu nowoczesnego odkurzacza ekstrakcyjnego jesteśmy w stanie usunąć najstarsze oraz najtrwalsze zabrudzenia. Stosujemy również powłoki ochronne na tekstylia dzięki, której oczyszczony materiał jest zabezpieczony przed przywieraniem brudu. Tapicerkę wykonaną ze skóry oczyszczamy oraz odżywiamy.

 

Pracujemy nad wszystkimi elementami mającymi wpływ na akustyczny komfort podróżowania - wyciszamy silnik, wyciszamy dźwięki docierające do kabiny przez drzwi / boki pojazdu, wyciszamy dźwięki z docierające z podwozia / szumy opon poprzez podłogę / bagażnik / nadkola, wyciszamy tapicerki wnętrza usuwając ich trzaski / skrzypienie / wibracje -> w efekcie otrzymujemy ogromną poprawę komfortu podróżowania - w aucie będzie tak cicho jak to tylko możliwe!

WYCISZENIE SILNIKA / PRZEGRODY - pracujemy nad obniżeniem hałasu generowanego przez jednostkę napędową poprzez wygłuszenie przegrody pomiędzy komorą silnika, a kabiną, eliminację rezonansów pod deską rozdzielczą oraz wibracji plastikowych elementów -> gwarantujemy , że silnik będzie znacznie mniej słyszalny - różnica może zaskoczyć wielu posiadaczy aut szczególnie z silnikami diesla!

Co to jest układ EGR i do czego to służy? Jak działa zawór recyrkulacji spalin? Czy warto go zaślepić i jakie to ma konsekwencje dla silnika? Z jakich powodów kierowcy decydują sie na usunięcie zaworu recyrkulacji spalin? Dlaczego odlączamy, zamiast zamontować nowy zawór?

Układ recyrkulacji spalin (EGR – od ang. Exhaust Gas Recirculation) – jest stosowanych w nowoczesnych pojazdach z silnikami spalinowymi tłokowymi. Jest to jeden z kilku układów stosowany w celu zmniejszenie zanieczyszczeń atmosfery przez pojazdy mechaniczne, w odpowiedzi na coraz bardziej rygorystyczne normy emisji szkodliwych składników spalin. Jego zadaniem jest wprowadzanie do komory spalania jednostki napędowej oprócz świeżej mieszanki paliwowo-powietrznej części wydzielanych spalin. Podstawowym atutem jego zastosowania jest ograniczenie zawartości niespalonych węglowodorów oraz tlenków azotu w spalinach. Inne korzyści to przyspieszenie odparowania paliwa poprzez jego podgrzanie, oraz obniżenie temperatury spalania ubogiej w tlen mieszanki paliwowo-powietrznej.

Jak pokazuje praktyka nie jest to jednak metoda zbyt skuteczna, ponieważ w komorze spalania jest wykorzystywana ściśle określona i uzależniona od obciążenia silnika ilość spalin. I tak odpowiednio, dla silników o zapłonie iskrowym wynosi około 15-25% objętości spalin o temperaturze 650oC, natomiast dla silników o zapłonie samoczynnym wprowadzanych jest około 30-45% objętości spalin, w temperaturze około 450oC, co niesie za sobą potrzebę montażu dodatkowej chłodniczki spalin. Reszta wydzielanych spalin i tak trafia do atmosfery powodując jej zanieczyszczenie.

Co to jest filtr DPF

Filtr cząstek stałych to element ukłau wydechowego, który ma pochłaniać sadzę wydzielaną podczas spalania oleju napędowego. Mimo niezaprzeczalnych zalet dla środowiska, jest to jeden z najbardziej awaryjnych elementów współczesnych silników diesla.

Usuwanie mechaniczne DPF, FAP

Fizyczne usunięcie filtra z układu wydechowego, to obecnie najskuteczniejsza metoda trwałego wyeliminowania problemu z filtrem DPF lub FAP. Program sterownika silnika jest poprawiany tak, aby czystość spalin została w miarę możliwości zachowana (zależy to od stanu technicznego silnika i jego wtryskiwaczy oraz od tego, jaką moc ma samochód i czy ma być w nim zastosowany chip tuning czy też nie). Oferujemy kompleksową usługę usunięcia uszkodzonego filtra z układu, oraz modyfikacji oprogramowania sterownika silnika. Cena usunięcia DPF i wyłączenia DPF w sterowniku silnika oraz usługi mechanicznej (wycięcia DPF z obudowy) są ustalane indywidualnie i uzależnione są od stopnia komplikacji układu, a także wybranego rozwiązania.

Producenci samochodów często pozostawiają w silnikach duży zapas wielu parametrów po to, aby „uwalniać” je w nowszych modelach czy też dopasowywać do wyposażenia, wielkości, czy też masy konkretnego modelu. Dokładnie ten sam silnik może mieć aż kilka różnych wartości mocy i momentu obrotowego. Stosując chiptuning, czyli modyfikację fabrycznego oprogramowania komputera sterującego silnikiem mamy możliwość regulacji i wydobycia „ukrytych” parametrów w dużym zakresie dowolności.

„Podniesienie parametrów silnika poprzez chiptuning nie musi być duże, aby spełniło nasze oczekiwania. Oczywiście są tacy kierowcy, którzy chcą ze zwykłego cywilnego pojazdu zrobić „króla szos”, niedoścignionego pogromcę w starciach na drogowych światłach. Zazwyczaj jednak wystarczy wzmocnienie o 10 proc., aby odczuć wyraźną różnicę modyfikacji” – mówi Grzegorz Staszewski, ekspert Motointegrator.pl

Nasze atuty

  • nasze atuty

    - Profesjonalna obsługa na najwyższym poziomie

    - Bardzo duże doświadczenie w branże motoryzacyjnej

     - Nowoczesny sprzęt i narzędzia

    - Dobra lokalizacja

    - Konkuręcyjne ceny

Promocje

  • Promocje

     

    DO 31 SIERPNIA 2017 ROKU PRZYJEDŻ DO NAS I OTRZYMAJ RABAT 5% NA STALE.

    Dla firm:

    Zapraszamy firmy do wspólpracy.
    Wszystkie szczegóły dotyczące oferty dla umów ramowych ustalane indywidualnie.
    Info pod numerem 537 208 848

logo1

MASZ PYTANIA ? DZWOŃ

 

tel: +48 537 208 848
tel: +48 537 928 828

 

 

email: biuro@real-auto.pl 

ul. Antoniewska 2B
02-981 Warszawa

 

Real- Auto - Chip Tunning